mordante Posted 13 oktober 2006 Report Share Posted 13 oktober 2006 Mijn Rotel RC980BX begint wat oud te worden en bromt zo nu en dan. Als ik deze uit en aan zet is de brom meestal weg. Mede hierom ben ik aan het kijken wat er nog meer in voorversterker land te koop is. Nu wordt mij via een winkel een nieuwe Cambridge Audio C500 voorversterker aangeboden voor 250euro. Mijn kennis van dit merk en hoe het klinkt is mij onbekend. De voorversterker staat nog bij de importeur. dit maakt het beluisteren wat lastig. Zijn er hier mensen die deze voorversterker kennen? en zo ja hoe zijn de ervaringen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 13 oktober 2006 Report Share Posted 13 oktober 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 13 oktober 2006 Report Share Posted 13 oktober 2006 't Is hear vloeken in de kerk, maar modificatie is ook een optie. Zelf heb ik mijn RC-995 laten aanpakken door ... . Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 13 oktober 2006 Author Report Share Posted 13 oktober 2006 Een RC995 is op dit moment mijn droom voorversterker ik zie ze alleen nooit 2de hands. Dus als je er 1 te koop ziet hou ik mij aanbevolen. Mist voor een normaal bedrag ja. De RC980BX lateen modden, Hmm tja dat zie ik niet zitten een RC995 ja. 't Is hear vloeken in de kerk, maar modificatie is ook een optie. Zelf heb ik mijn RC-995 laten aanpakken door ... . Succes! Die vergelijk is zeker leuk maar weet het niet zeker maar ik denk dat daar alleen voorversterkers zijn die buiten mijn budget vallen. Ik kan gewoon niet meer dan 400 uitgeven en ook daar zal ik even voro moeten sparen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 13 oktober 2006 Report Share Posted 13 oktober 2006 link kijk eens hier bijv. voor 2e hands, keuze genoeg binnen je budget; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 15 oktober 2006 Report Share Posted 15 oktober 2006 Ik heb ook nog wel een RC980BX voor je staan, in goede staat, die ik niet gebruik. Mail maar als je interesse hebt. Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts